Oferta Pracy - Specjalista ds. ofertowania

Grupa Kapitałowa Polimex Mostostal to wiodąca polska grupa kapitałowa, w skład której wchodzą spółki koncentrujące swoją działalność na perspektywicznych segmentach rynku, jakimi są m.in.: energetyka, petrochemia, przemysł, produkcja. Organizacja budująca pozycję lidera na rynku oraz zaufanego partnera w działalności inżynieryjno – usługowej.

Obecnie do Spółki Infrastruktura Drogowa realizującej projekty w formule buduj oraz projektuj i buduj, w zakresie infrastruktury: drogowej, kolejowej, hydrotechnicznej, przesyłowej poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:

 

Specjalista ds. ofertowania
Miejsce pracy: Warszawa, Poznań, cała Polska

 

ZAKRES ZADAŃ:

  • Analiza dokumentacji projektowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dla Inwestorów prywatnych oraz publicznych,
  • Przygotowanie ofert,  kosztorysów przetargowych - kalkulacja oferty, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego,
  • Weryfikacja kompletność oferty i wyceny,
  • Analiza otrzymanych przedmiarów robót,
  • Udział w negocjacjach techniczno-handlowych z Inwestorami i Podwykonawcami, pro-wadzenie korespondencji z Inwestorami i Podwykonawcami, w zakresie zapytań w sprawach technicznych na etapie przetargu,
  • Przygotowanie kalkulacji realizacyjnej,
  • Definiowanie ryzyk na etapie przygotowania oferty,
  • Sporządzanie kalkulacji robót, robót dodatkowych i zastępczych,
  • Sporządzanie zapytań ofertowych, pozyskiwanie i analiza ofert od podwykonawców i dostawców oraz weryfikacja poprawności ofert składanych przez podwykonawców i dostawców,
  • Sporządzanie zestawień porównawczych cen ofertowych innych uczestników przetargu,
  • Planowanie i kontrola kosztów,
  • Monitorowanie bieżących przetargów,
  • Sporządzanie harmonogramów rzeczowo-finansowych,
  • Sporządzanie raportów, budowanie bazy danych rynku (konkurencja, ceny, podwykonawcy).

 

 

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe techniczne w zakresie drogowym lub hydrotechnicznym,
  • Minimum 3 - letnie doświadczenie zawodowe na  podobnym stanowisku pracy,
  • Doświadczenie w przygotowywaniu przedmiarów i wycenie robót budowlanych,
  • Doświadczenie przy rozliczaniu kontraktów FIDIC lub innych równorzędnych,
  • Podstawowa znajomość  programów - MS Office, MS Project, Auto Cad, Norma Pro,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej,
  • Umiejętność szybkiego rozwiązywania problemów,
  • Odpowiedzialność i samodzielność w realizacji zadań,
  • Zaangażowanie i bardzo dobra organizacja pracy.

 

OFERUJEMY:

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego,
  • Pakiet benefitów,
  • Zatrudnienie w formie umowy o pracę.

 

 

 

APLIKUJ