Oferta pracy - Asystent/Asystentka Zarządu

Obecnie do Spółki Polimex Energetyka Sp. z o. o. poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Miejsce pracy: Warszawa
Za co będziesz m.in. odpowiedzialny/a:
- zapewnienie obsługi asystenckiej Członkom Zarządu, wsparcie w codziennej pracy, organizowanie podróży służbowych i spotkań biznesowych,
- zapewnienie sprawnego obiegu dokumentów wewnątrz Spółki,
Czego oczekujemy:
- doświadczenia zawodowego na analogicznym stanowisku,
- dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie - poziom B2,
- bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office (Word, Excel, szczególnie Power Point),
- bardzo dobrej organizacji czasu pracy, wysokiej kultury osobistej i profesjonalizmu,
- umiejętności radzenia sobie w sytuacjach zmiennych.
Zapewniamy:
- umowę o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- nowoczesne narzędzia do pracy,
- pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- przyjazną atmosferę,
- ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
- dofinansowanie do letniego wypoczynku,
- dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej.