Oferta pracy - Koordynator ds. ofertowania

Obecnie do Spółki Polimex Infrastruktura Sp. z o. o. poszukujemy osób zainteresowanych pracą na stanowisku:
Miejsce pracy: Warszawa
Za co będziesz m.in. odpowiedzialny/a:
- analiza dokumentacji projektowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania oferty dla inwestorów,
- przygotowanie ofert, kosztorysów przetargowych – kalkulacja kosztów i cen,
- sporządzanie zapytań ofertowych oraz weryfikacja poprawności ofert składanych przez podwykonawców oraz dostawców,
- organizacja i kierowanie działem ofertowania,
- udział w negocjacjach techniczno-handlowych z Inwestorami i Podwykonawcami.
Czego oczekujemy:
- minimum 2-letniego doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z przygotowaniem ofert w budownictwie kubaturowym,
- doświadczenie w koordynacji pracy zespołu,
- znajomości przepisów prawa budowlanego i branży budowlanej,
- umiejętności opracowywania dokumentów przetargowych,
- znajomości obsługi programów pakietu MS Office w tym MS Project, AutoCad, programów kosztorysowych np. Norma Pro.
Zapewniamy:
- stabilną pracę na podstawie umowy o pracę w Spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
- nowoczesne narzędzia do pracy,
- pracę z wysoko wykwalifikowaną kadrą,
- przyjazną atmosferę,
- ambitne wyzwania zawodowe i dużą samodzielność w działaniach,
- możliwość rozwoju zawodowego oraz awansu,
- dofinansowywanie studiów, w tym podyplomowych i doktoranckich, szkoleń i uprawnień,
- dofinansowanie do letniego wypoczynku,
- dostęp do atrakcyjnego ubezpieczenia grupowego, prywatnej opieki medycznej oraz karty sportowej.